Z dniem 1 września Alicja Górka objęła stanowisko dyrektora Komunikacji East w Renault Polska, zastępując na tym stanowisku Agatę Szczech. Górka będzie odpowiedzialna za wdrażanie globalnej strategii komunikacyjnej marek Grupy Renault (Renault, Dacia, Alpine, Mobilize) w Polsce, Czechach, Słowacji i Krajach Bałtyckich, za promowanie wprowadzenia na rynek samochodów i usług tych marek, wzmacnianie wizerunku, komunikację z dziennikarzami i liderami opinii. Będzie również koordynować komunikację wewnętrzną.
Dotychczas pełniąca tę funkcję Agata Szczech pozostanie w Renault Polska do 31 grudnia 2025 r. jako ambasadorka Projektów Wizerunkowych Grupy Renault.
– W imieniu całej Grupy Renault chciałbym serdecznie podziękować Agacie za jej wielki i znaczący wkład na przestrzeni wielu lat. Jej niezachwiane zaangażowanie i nieustająca motywacja znacznie poprawiły wizerunek i zrozumienie naszych marek wśród dziennikarzy i administracji państwowej. Agata będzie przez cały czas odgrywać istotną rolę w nadchodzących miesiącach, dbając o silne relacje firmy z naszymi partnerami w różnych obszarach. Z euforią witam również Alicję w naszym zespole. Jestem przekonany, iż jej doświadczenie i osobowość idealnie wpiszą się w nasze wartości i dynamiczne podejście do rynku motoryzacyjnego – powiedział Fabien Goulmy, dyrektor zarządzający East.
Alicja Górka przez ostatnie dwa lata była odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji marki Volvo. Wcześniej pracowała w agencjach PR, także tych międzynarodowych, takich jak Havas PR Warsaw czy Weber Shandwick oraz administracji publicznej.
Jej ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe obejmuje głównie strategiczne doradztwo komunikacyjne, doradztwo antykryzysowe oraz prowadzenie szkoleń medialnych. Planowała oraz odpowiadała za zarządzanie kampaniami komunikacyjnymi, także w zakresie wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju dla firm z sektora logistyki i motoryzacji, finansów i usług profesjonalnych, technologii, nieruchomości oraz FMCG.
Źródło: Informacja prasowa