Poczta Polska przyłożyła się do rozwoju swojego sklepu internetowego. Po ponad roku działalności e-commerce instytucja rozszerzyła ofertę daleko poza artykuły pocztowe. Dziś klienci mogą wybierać spośród tysięcy produktów – od urządzeń AGD po nowoczesną elektronikę i sprzęt smart home.
Elektronika użytkowa w ofercie Poczty Polskiej
Wśród nowości znalazły się produkty chińskiego producenta marki TCL. Klienci mogą kupić m.in. telewizory QLED i Mini LED, a także telefony z ekranami NXTPAPER, które m.in. dzięki specjalnej technologii mają zapewnić większy komfort dla wzroku. Rozszerzenie oferty o sprzęt tej klasy świadczy o ambicji operatora pocztowego, by konkurować nie tylko na polu logistyki, ale także w sektorze sprzedaży detalicznej online.
Oprócz tego, oferta sklepu online giganta pocztowego została wzbogacona o produkty takich firm jak:
- Cecotec – sprzęt AGD, w tym roboty kuchenne, blendery czy odkurzacze,
- Ducati – hulajnogi elektryczne i akcesoria miejskie,
- Neoline – wideorejestratory, kamery samochodowe i sprzęt monitorujący.
Jednak to nie wszystko, gdyż oferowane są także urządzenia smart home, m.in. czujniki dymu i czadu, elektroniczne dzwonki, kamery i monitory jakości powietrza. Pojawiły się też elektroniczne akcesoria dla zwierząt – np. automatyczne karmniki i poidła.

Filatelistyka mimo wszystko wciąż obecna
Mimo zawuażalnej silnej ekspansji w kierunku elektroniki i wyposażenia domowego, Poczta Polska nie rezygnuje z tradycyjnych elementów swojej stałej oferty. W sklepie dostępne są przez cały czas znaczki, zestawy kolekcjonerskie oraz personalizowane emisje „Mój Znaczek”. Jak zwykle, nie brakuje również artykułów szkolnych i biurowych, produktów z kategorii zdrowie i uroda, sport i rekreacja czy upominków i gadżetów.
Zakupy w e-sklepie realizowane są z wykorzystaniem usług kurierskich spółki. Dodatkowo dla zamówień od 50 złotych obowiązuje darmowa dostawa. Firma rozwija także własną markę e-commerce, z wyraźnym naciskiem na wygodę zakupów i przystępne ceny.
– Kanał e-commerce Poczty Polskiej będzie się dynamicznie rozwijał. Cieszymy się, iż możemy oferować produkty znanych marek – mówi Mikołaj Lewandowski z Wydziału Sprzedaży Online.