Nowiutki miejski SUV ląduje w cenniku z diabelską zniżką. Ogromny bagażnik i etykieta eko za mniej niż 100 000 zł

1 dzień temu

Poszukujący jakości i modnego, niedrogiego samochodu w stylizacji SUV-a nie muszą iść na kompromis i rezygnować z pojemnego bagażnika i wydajności. Dobrą alternatywę dla niedrogich modeli z salonów Dacii i chińskich marek znajdziemy w ofercie rywala Renault Captur i Seata Arona.

Obniżka o ponad 20 000 zł czyni miejskiego SUV-a Forda prawdziwą okazją

Nie jest tajemnicą, iż każda okazja pozwalająca wydać dużo mniej na nowy samochód jest dobra. Teraz można sobie kupić modnego, miejskiego SUV-a z oszczędnością ponad 20 000 zł. Ford ma taką ofertę, o jaką trudno na co dzień w cennikach mniej budżetowych marek. To Puma, która utrudnia życie wszystkim rywalom z segmentu B.

Odnowiony w 2024 r. model okazał się strzałem w dziesiątkę potrzeb kierowców w Europie. W efekcie model stał się jedną z tych propozycji, wobec których trudno pozostać obojętnym, co pozwoliło na wzrost sprzedażowych słupków Forda.

Puma z nową estetyką zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną, doczekała się także ważnych udoskonaleń pod względem technologicznym. To doskonały wybór dla kierowców, którzy szukają SUV-a nie tylko ze względu na jego komfort, ale chcą także mieć samochód o bardzo dobrej dynamice jazdy. Pod tym względem model Forda wyprzedza o kilka kroków niektórych swoich bezpośrednich rywali.

Jego sukces wyjaśnia m.in. fakt, iż standardowo jest wyposażony w silnik benzynowy o mocy 125 koni mechanicznych. Ten jest szyty na miarę czasów, bo współpracuje z lekkim systemem mikrohybrydyzacji. W rezultacie miejski SUV Forda uwzględniający zniżkę jest w sam dla tych, którzy chcą jakości i nie chcą płacić tylko za markę.

foto: Ford

Stylowy i wydajny Ford Puma jest dobrą opcją choćby na wypady za miasto

Na korzyść Forda Pumy oprócz wydajności i stylu przemawiają gabaryty i wyposażenie. Ten kompaktowy SUV o długości nieco powyżej 4 metrów i rozstawie osi 2588 mm zapewnia doskonałą zwrotność w mieście, ale nie traci przy tym na przestronności wnętrza. W związku z tym jest także dobrą opcją na wypady za miasto. Bagażnik oferuje pojemność od 456 litrów do choćby 1216 litrów. To w sam raz, by przewozić zarówno codzienne zakupy, jak i bagaże. Spójrzmy zatem na relację ceny i wyposażenia.

Najtańszy odnowiony Ford Puma Titanium kosztuje teraz 98 900 zł. Oszczędzając 11 400 zł, otrzymujemy oszczędny, dobrze wyposażony samochód w modnym nadwoziu SUV-a o mocy 125 KM. Na liście najważniejszych funkcjonalności znajdziemy m.in.:
– 17” calowe obręcze kół ze stopów lekkich,
– lusterka boczne sterowane i podgrzewane elektrycznie,
– czujniki parkowania – z tyłu i kamerę ułatwiającą parkowanie tyłem,
– reflektory Full LED – projekcyjne oraz tylne światła w technologii LED,
– Driver Alert – system monitorowania koncentracji kierowcy,
– Wrong Way Alert – funkcja ostrzegania przed jazdą pod prąd,
– tempomat z inteligentnym ogranicznikiem prędkości (ISA),
– system nawigacji satelitarnej Ford SYNC 4 z 12” ekranem dotykowym,
– bezprzewodową obsługę Apple CarPlay i Android Auto,
– klimatyzację z automatyczną regulacją temperatury,
– kierownicę wykończoną skórą (Sensico).

Wyższe lepiej wyposażone wersje hybrydowej Pumy oszczędzają znacznie więcej, bo np. 16000 zł. Ford ogółem jest w stanie zaproponować swoim klientom zakup Pumy z korzyścią 27 500 zł. To jeżeli zdecydują się np. na samochód z puli dostępnych u dealerów i wykorzystają premię za odkup. Puma ST-Line X z pakietami Driver Assistance i Winter ma ofertę za 130 050 zł. W efekcie w kieszeni pozostaje nam 20 000 zł, a SUV ma moc 155 KM. W najmocniejszej wersji ST o mocy 170 KM model oszczędza 16 000 zł i kosztuje 147 150 zł. Wariantów do wyboru jest zatem sporo i wszystkie generują spore oszczędności. jeżeli dodatkowo weźmiemy pod uwagę, iż model ma etykietę eko, która poprawia efektywność paliwową oraz ubezpieczenie w cenie na pierwszy rok dla wersji powyżej Titanium, to oferta Forda Puma jest więcej niż atrakcyjna.

Nowa Puma Mild Hybrid imponuje przestrzenią ładunkową od 456 do 1216 l. fot. Ford
Idź do oryginalnego materiału