Najlepsza opcja do miasta pozostawia rywali daleko w tyle. choćby Dacia nie łączy takiego poziomu wyposażenia z tak atrakcyjną ceną.

1 dzień temu

Królowa niskich cen Dacia ma w swojej ofercie modele na ograniczony budżet. Niska cena i niezłe wyposażenie od lat przyciągają tłumy do salonów producenta. Problem jest taki, iż oferty rywali, zarówno tych znanych, jak i nowych, którzy stale napływają na nasz rynek, są coraz bardziej koknkurencyjne. Dziś aby wybrać niedrogi i wydajny samochód nie musimy się ograniczać do oferty salonów budżetowej marki.

Cenowo jak budżetowa Dacia nie rezygnuje ze stylu i dynamiki

Dacia doczekała się wielu nowych rywali. Jeden z nich, który trafił do Polski za sprawą joint venture z koncernem Stellantis, nie musiał choćby budować swoich salonów. Korzysta z sieci salonów koncernu, gdzie bez problemu można obejrzeć i przetestować nowoczesne samochody, które oferuje. W segmencie pojazdów miejskich ma prawdziwą okazję, która zachwyca kompaktową stylową sylwetką zwłaszcza w kolorze Mint Green, bezkonkurencyjną ceną i dynamiką jazdy.

W związku z tym, iż mowa o T03, modelu pochodzącym z katalogu chińskiego Leapmotor to dostarcza on nowoczesne technologie elektromobilności na każdą kieszeń. Dzięki systemowi Magic Space chiński maluch oferuje imponującą modułowość. Na przykład jego bagażnik w mgnieniu oka zwiększa pojemność z 210 do 508 litrów. W rezultacie niezależnie od tego, czy chodzi o zakupy, czy wypoczynek, T03 dostosowuje się do wszystkich potrzeb.

Dacia Spring nie może z nim rywalizować. Samochód od Leapmotor oprócz tego, iż praktyczny jest nowoczesny i dynamiczny. W mieście ta mała kula energii zrobi wrażenie nie tylko samym wyglądem.

foto: Stellantis

Technologia Leapmotor sprawia, iż T03 za nieco ponad 66 000 zł plasuje się w wyższej kategorii

Leapmotor T03, jeżeli chodzi o wydajność i zasięg jest mistrzem praktyczności. Samochód mierzący 3620 mm długości i rozstawem osi 2400 mm oferuje płynną i dynamiczną jazdę. Dzięki mocy 70 kW (95 KM/158 Nm) T03 potrzebuje 5 sekund, by osiągnąć prędkość 50 km/h. W rezultacie oferuje lepszą dynamikę niż Dacia Spring, ale Fiat 500e mu nie ustępuje pod tym względem.

Zasięg T03 w cyklu mieszanym 265 km (WLTP), w ruchu miejskim rozszerza się do 360 km. Model obsługuje szybkie ładowanie prądem stałym (DC). Wystarczy 36 minut, by uzupełnić od 30% do 80% baterii. jeżeli podłączymy samochód do gniazdka w domu i wykorzystamy ładowarkę pokładową 6,6 KW, to ten proces zajmie nam ok. 3,5 godziny. Czy można oczekiwać czegoś więcej od elektrycznego samochodu miejskiego z pojemnością akumulatora 37,3 kWh, który można mieć za nieco ponad 66 000 zł? Można.

foto: Stellantis

Cenowo jak Dacia jest nie do pobicia i ma wszystko w standardzie

Maluch Leapmotor oferuje wszystko w standardzie. To dlatego, iż cennik ogranicza się do jednego poziomu wyposażenia. We wnętrzu znajdziemy 10-calowy ekran dotykowy, kierownicę ze skóry ekologicznej i panoramiczny dach z elektrycznie sterowaną roletą.

Ekran centralny z systemem Leap OS oferuje m.in. nawigację online, łączność 4G i aktualizacje Over-The-Air. Aplikacja mobilne Leapmotor APP pozwala na zdalne sterowanie funkcjami pojazdu. W cenie pojazdu otrzymamy także automatyczną klimatyzację i Leap Pilot (10 systemów wspomagania prowadzenia ADAS). W mieście przydadzą nam się także czujnik parkowania z tyłu i kamera cofania. Samochód zapewnia nam więc spokojną i bezpieczną jazdę. Porozmawiajmy zatem o cenie.

Leapmotor jak żaden inny model nie łączy takiego poziomu wyposażenia z tak atrakcyjną ceną. W cenniku za 84 900 zł może być nasz za 66 150 zł. To jeżeli uwzględnimy dopłatę rządową w wysokości 18 750 zł. Wiadomo jednak, iż ta może być sporo większa. Samochód można także mieć już od 99 zł miesięcznie w abonamencie Simply Drive dla firm lub za 189 zł brutto dla konsumentów.

fot. materiały prasowe

Podsumowanie

Marka Leapmotor ma już 7 punktów serwisowych w Polsce i będzie ich dużo więcej. Części zamienne do swoich samochodów Leapmotor magazynuje w Europie. Gwarancja na akumulator wynosi 8 lat (lub 160 000 km), a na samochód 4 lata (lub 100 000 km). To zapewnia użytkownikom spokój ducha przez długi czas. W związku z tym można cieszyć się zaskakująco przestronnym i wygodnym wnętrzem tego wydajnego samochodu bez obaw.

Niewielkie koszty zakupu i eksploatacyjne sprawiają, iż chiński maluch to świetny wybór poszukujących taniego i ekologicznego samochodu. Użytkownicy cenią go za przyjemne prowadzenie, całkiem dobre wykończenie i wygodę w użytkowaniu na co dzień. Nic dziwnego, iż w kwietniu br. ten samochód był w Polsce drugim najchętniej kupowanym miejskim modelem elektrycznym.

Idź do oryginalnego materiału