
MB Motors, autoryzowany dealer Mercedes-Benz Polska, uruchomił nową platformę internetową elektriki.pl, poświęconą w całości praktycznym aspektom użytkowania samochodów elektrycznych.
Serwis, skierowany do wszystkich kierowców, ma na celu dostarczanie rzetelnej wiedzy i obalanie mitów związanych z elektromobilnością. Platforma została stworzona jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie pojazdami elektrycznymi oraz liczne pytania i wątpliwości potencjalnych i obecnych użytkowników.
Co można znaleźć na platformie?
Serwis elektriki.pl łączy wiedzę techniczną z codzienną praktyką. Jego najważniejsze elementy to:
- Praktyczne porady: zestaw 18 przystępnych porad, które tłumaczą, jak efektywnie korzystać z samochodu elektrycznego. Odpowiadają one na pytania takie jak: dlaczego ładować samochód do 80%?, jak dobrać stopień rekuperacji? czy jakie korzyści daje korzystanie z fabrycznej nawigacji?.
- Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ): specjalna sekcja, która obala popularne mity i stereotypy dotyczące m.in. przeglądów, zasięgu, ładowania czy bezpieczeństwa „elektryków”.
- Ankieta dla niezdecydowanych: specjalne narzędzie, które na podstawie odpowiedzi użytkownika pomaga ocenić, czy samochód o napędzie elektrycznym lub hybrydowym jest dla niego odpowiednim rozwiązaniem.
- Relacje z pierwszej ręki: w sekcji „Nasze #Elektriki” pracownicy MB Motors dzielą się swoimi doświadczeniami z testowania aut elektrycznych w realnych, codziennych warunkach.
Dodatkowo na stronie znajduje się przeglądarka elektrycznych i hybrydowych modeli Mercedes-Benz oraz formularz umożliwiający umówienie się na jazdę testową.
Inicjatywa oparta na doświadczeniu
Jak podkreślają twórcy, platforma jest adresowana do wszystkich kierowców, a nie tylko do użytkowników marki Mercedes-Benz. Jej forma i treść powstały na bazie niemal rocznych testów i rozmów z klientami.
„Elektriki.pl to efekt niemal roku testów, rozmów i osobistych doświadczeń za kierownicą „elektryków”. Przejechałem na prądzie 50 tysięcy kilometrów, w mieście i na trasie, popełniłem wiele błędów, ale dzięki temu wiem, jak w pełni wykorzystać potencjał „elektryków” i jakiej wiedzy potrzebują klienci na etapie decyzji zakupowej. Zebraliśmy tę wiedzę w jednym miejscu, żeby wspierać zarówno ich, jak i naszych doradców handlowych” – mówi Paweł Kocon, PR Manager w MB Motors.
Platforma elektriki.pl ma być systematycznie rozwijana o kolejne porady, testy i opinie, z celem stworzenia rzetelnej i praktycznej bazy wiedzy o elektromobilności w polskim internecie.
Mercedes VISION EQXX – jeździłem przyszłością elektromobilności
Jeśli artykuł MB Motors uruchamia platformę wiedzy o elektromobilności – elektriki.pl nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.