Ani Volkswagen, ani Toyota nie mają tak atrakcyjnego SUV-a. Nowość na polskim rynku jest piękniejsza i podbija publiczność relacją ceny i jakości

1 dzień temu

W segmencie SUV-ów hybrydowego giganta właśnie wylądował odnowiony bestseller RAV4, ale jego problem polega na tym, iż nie jest już jak kiedyś jedyną wydajną propozycją z napędem eko. Rywal także odświeżył swoje portfolio i ma bardzo ambitną opcję, która porwała publiczność po ewolucji estetycznej.

Hybrydowy jak Toyota RAV4 nowy Austral to dopracowana, świetna alternatywa

Francuska hybryda podobna do Toyoty RAV4 trafiła do cenników ulepszona pod każdym względem. Francuzi tym samym zaprezentowali znacznie ambitniejszą propozycję w segmencie SUV-ów, która wygrywa pod względem wzornictwa i relacji jakości i ceny.

Nowoczesne Renault Austral wkracza na rynek świetnie wyposażony, aby zmierzyć się z konkurencją od Toyoty, Kia, Hyundaia i Volkswagena. Ma do dyspozycji mocne argumenty w postaci pięknej linii nadwozia, udoskonalonych osiągów i jakości. Ten najpiękniejszy SUV w ofercie modeli Renault dostał wszystko by podbić sprzedaż marki.

Skok jakościowy widać nie tylko z zewnątrz, ale także we wnętrzu nowego Renault Austral. Użytkownicy otrzymują System OpenR Link z panoramicznym wyświetlaczem cyfrowym i zintegrowanymi usługami Google. To umożliwia bezproblemowe i pełne korzystanie z funkcji łączności. Do kompletu najnowszych technologii Renault dorzuciło także duży wyświetlacz przezierny, 32 ​​systemy i asystentów kładące nacisk na komfort podróżowania i bezpieczeństwo. Nowy Austral oferuje również funkcje jazdy półautonomicznej poziomu 2.

Nowe Renault Austral 2025

Francuski SUV ma wiele do zaoferowania za niewiele

Renault Austral 2025 przyjmuje nową identyfikację wizualną francuskiej marki i udoskonala swoje osiągi, nie porzucając nowej, lepszej jakości użytych materiałów, izolacji akustycznej i ergonomii miejsca kierowcy. W efekcie nowy Austral jest elegancki nie tylko z zewnątrz. Całość usprawnień pozwala mu stać się jednym z lepszych i tańszych SUV-ów dostępnych w Polsce.

Rywal modeli takich jak Volkswagen T-Roc, Hyundai Tucson, Kia Sportage, a choćby Toyoty RAV-4 ma do wyboru dwie opcje mechaniczne i obie z etykietą eko. Miękka hybryda o mocy 160 KM i pełna hybryda E-Tech o mocy 200 KM mogą pochwalić się niskim zużyciem paliwa. . Zaletą takiego rozwiązania jest fakt, iż zelektryfikowana oferta silników eliminuje konieczność korzystania z wtyczek bez rezygnacji z jazdy w trybie elektrycznym w określonych sytuacjach.

Opcja o mocy 200 KM wyróżnia się płynną pracą i mocą wystarczającą do łatwego poruszania się w różnych sytuacjach. W cenniku Renault zaczyna się od 152 900 zł. Wersja z łagodną hybrydą jest bardziej przystępna cenowo, choć z nieco mniej energiczną reakcją. Kupimy ją już za 139 900 zł. W obu przypadkach poprawiono dynamikę jazdy modelu dzięki zastosowaniu zaawansowanego układu czterech kół skrętnych 4Control. W efekcie nowy Austral zmniejsza promień skrętu i zapewnia większą zwinność podczas manewrowania i stabilność na drodze.
Wielowahaczowe zawieszenie tylne zarezerwowano dla najlepiej wyposażonych wersji. Taka inwestycja zwiększa komfort jazdy i jest przydatna np. na nierównych nawierzchniach.

Wyposażenie najtańszego francuskiego SUV- a z technologią E-Tech Evolution nie oszczędza na funkcjonalności. Na liście wyposażenia znajdziemy m.in.:
– 2 gniazda USB-C z przodu + 2 gniazda USB-C z tyłu,
– podgrzewane fotele przednie,
– system air quality (filtr PM 2.5, funkcja oczyszczania powietrza w kabinie),
– światła przednie full LED Pure vision i tylne światła LED z efektem włókien 3D,
– czujniki parkowania tył, przód, bok,
– łopatki za kierownicą,
– openR link 9″ DAB, Arkamys z 6 głośnikami,
– 18’ calowe felgi aluminiowe.

foto: Renault

Podsumowanie

Nie bez powodu nowe Renault Austral można pozycjonować jako jedną z najbardziej zrównoważonych propozycji w segmencie kompaktowych hybrydowych SUV-ów. Nie brakuje mu niczego, by mógł bezpośrednio konkurować z takimi modelami Volkswagena, Kia czy Toyoty w wariantach bez napędu typu plug-in. SUV o długości powyżej 4 metrów jest bardzo praktyczny. Pojemność bagażnika wynosi od 555 do 1761 litrów ( w zależności od wersji), a w wersji full hybrid oferuje zasięg 1100 kilometrów.

Renault proponuje nam dojrzałą formułę z odnowionym designem, najnowszą generacją technologii oraz wydajną i nieskomplikowaną ofertą mechaniczną. To propozycja, która wzmocni pozycję marki w segmencie wydajnych SUV-ów na polskim i europejskim rynku.

foto: Renault Austral 2025
foto: Renault Austral 2025
Idź do oryginalnego materiału