Volvo z potrójnym wyróżnieniem w plebiscycie The Best of Moto 2025

2 godzin temu

Volvo zdobyło trzy prestiżowe wyróżnienia w plebiscycie The Best of Moto. Wszystkie z nich dotyczyły niezwykle istotnych kategorii z punktu widzenia marki: osobowość roku, samochód roku oraz działanie reklamowe. Najbardziej osobistą nagrodą okazał się tytuł „Osobowość Motoryzacyjna Roku”, którą otrzymał Arkadiusz Nowiński, odpowiedzialny w globalnych strukturach firmy za rynki międzynarodowe.

Spis treści

  • Volvo zdobyło aż trzy prestiżowe wyróżnienia w polskim plebiscycie The Best of Moto
  • Limuzyna ES90 otrzymała tytuł za najlepszy samochód luksusowy
  • Jurorom konkursu przypadła do gustu także kampania Volvo For Safety

Volvo z sukcesami za rok 2025

fot. Volvo

Jury konkursu zwrócili uwagę na jego wieloletnie zaangażowanie w dynamiczny rozwój Volvo oraz konsekwencję we wzmacnianiu świadomości znaczenia bezpieczeństwa i odpowiedzialnej mobilności. Podkreślono również jego umiejętność łączenia perspektywy biznesowej z działaniami, które mają realny wpływ na użytkowników i całą branżę. Dla wielu osób z branży to właśnie Arkadiusz Nowiński był w ostatnich latach jednym z najważniejszych głosów w dyskusji o przyszłości motoryzacji.

Odbierając wyróżnienie, powiedział: „Bardzo dziękuję za to cenne wyróżnienie, które podkreśla sukcesy, jakie osiągnęliśmy z zespołem Volvo, zarówno tu w Polsce, gdzie wzmacniamy pozycję w obszarze aut premium, czy na świecie, gdzie aktywnie wspieramy z pozycji lidera rozwój elektromobilności. Patrząc z perspektywy innych państw widzę, jak skutecznie rozwija się nasz polski rynek i z tego miejsca chciałbym pogratulować całej branży za ten sukces.”

Drugie wyróżnienie Volvo otrzymało w kategorii „Samochody luksusowe”, w której model ES90 został najlepszym samochodem luksusowym. Zdobył on uznanie za harmonijne połączenie skandynawskiej elegancji, zaawansowanych technologii i najwyższego poziomu komfortu. Jury zwróciło szczególną uwagę na innowacyjne rozwiązania bezpieczeństwa oraz nagłośnienie, które umacniają pozycję marki jako lidera w segmencie premium.

fot. Volvo

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Ponadto, nagroda za najlepsze działanie reklamowe powędrowała do szwedzkiej firmy za kampanię Volvo For Safety. Ta w wyjątkowy sposób przypomniała też o podstawowej misji marki – bezpieczeństwie. Projekt został doceniony za autentyczność, edukacyjny charakter oraz umiejętne pokazanie, jak przełomowe technologie bezpieczeństwa realnie wpływają na codzienną jazdę.

Plebiscyt i konkurs The Best of Moto był organizowany przez redakcję Moto.pl już po raz ósmy. Ale i tym razem odzwierciedlił najważniejsze trendy na rynku motoryzacyjnym. Zaangażował miłośników samochodów i motocykli do ich oceny, a następnie wyróżniając rynkowych liderów. To inicjatywa działająca na skalę niespotykaną dotąd na polskim rynku. Zarówno pod względem zasięgu, jak i wpływu na branżę. Nagrody przyznają wspólnie jury eksperckie oraz czytelnicy Moto.pl

Idź do oryginalnego materiału