Stellantis stawia na technologię Sony w swojej paryskiej siedzibie

4 godzin temu

Grupa motoryzacyjna Stellantis, zrzeszająca 14 marek samochodowych, wybrała technologię Sony Crystal LED do swojej flagowej przestrzeni „Dome” w Paryżu.

Nowa ściana wideo o wymiarach 16 na 3 metry zastąpiła dotychczasową, dziesięcioletnią instalację, wyznaczając nowy standard w jakości prezentacji wizualnych dla jednego z czołowych graczy branży motoryzacyjnej.

Paryska przestrzeń „Dome” pełni kluczową rolę w działaniach koncernu – to właśnie tam realizowane są warsztaty Design Europe, wewnętrzne prezentacje dla menedżerów marek oraz wydarzenia medialne. Celem modernizacji było zastąpienie wysłużonego projektora rozwiązaniem o ultrawysokiej wydajności, które pozwoliłoby na precyzyjne odwzorowanie najdrobniejszych detali prezentowanych modeli, takich jak kolory, tekstury i wykończenia, tworząc przy tym natychmiastowy efekt „wow”. Projekt był ambitny, zwłaszcza ze względu na techniczne wyzwania, w tym wysoki poziom oświetlenia otoczenia, potrzebę idealnego odwzorowania kolorów oraz wymóg absolutnej niezawodności.

Po publicznym przetargu, w którym porównano oferty trzech dostawców, Stellantis wybrał wyświetlacz Sony Crystal LED z serii BH, model BH15D, przeznaczony do pracy w bardzo wymagających warunkach.

Kluczowe cechy, które zadecydowały o wyborze technologii Sony to:

  • Wysoka jasność (1700 cd/m²), która zapewnia doskonałą widoczność choćby w pomieszczeniu z dużą ilością naturalnego światła.
  • Powłoka antyrefleksyjna, która eliminuje zakłócenia wizualne, pogłębiając czerń i zwiększając immersję.
  • Wierne odwzorowanie kolorów, co było najważniejsze dla zachowania wizualnej tożsamości marek. Zapewnia to procesor obrazu X1 for Crystal LED oraz technologia 22-bit Super Bit Mapping.
  • Imponujący rozmiar, który pozwala na wyświetlanie pojazdów w pełnowymiarowej skali 3D i porównywanie różnych modeli czy konfiguracji.

„Ostrość obrazu, głębia czerni i wierność kolorów są fantastyczne. Renderowanie jest imponująco realistyczne, niezależnie od tego, czy chodzi o filmy wideo, renderingi 3D czy porównania modeli” – mówi Phillipe Deren, Head of Digital Design Development w Stellantis.

Satysfakcji z udanej współpracy nie kryją również przedstawiciele Sony. „Wspieranie międzynarodowej grupy, takiej jak Stellantis, w tak strategicznym i wymagającym projekcie było prawdziwym powodem do dumy dla naszych zespołów” – podsumowuje Jérémie Delvallée, inżynier przedsprzedaży i specjalista produktowy w Sony

Wyświetlacz o częstotliwości odświeżania 7680 Hz? Sony go zrobiło, oto seria Crystal LED CAPRI

Jeśli artykuł Stellantis stawia na technologię Sony w swojej paryskiej siedzibie nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.

Idź do oryginalnego materiału